//MACAROONS
pintaku :)
Saturday 10 March 2012 | Saturday, March 10, 2012 | 0 comments
assalamualaikum , hi peeps :) muha sikid .
hahha , update blog lahh hari nih , eceh even blog aku nih tak glamouress kan , nak jugak aku update , har har har :D anyway tahun nih tahun penentuan result aku nanti kua macam mana kan ? hm aku harap tuhan lapangkan dadaku untuk menerima ilmu dan cergaskan minda aku . selain tuh yang aku doa , aku sekarang dalam proses nak perbaiki diri sendiri , maklum lahh . budak sekarangkan , semua nka try , ALHADULILLAH , aku dah buad sikid2 apa yang patut . lagi pun ALLAH dah cakap perempuan yang baik untuk lelaki yang baik ken ? aku berharap dapat yang terbaik . kawan2 doakan kejayaan aku , perjuangan aku dalam STPM 2012 . tengss :) kbaii .
p/s : comel kan gambar kami nih , hahha tede kene mengena .  iloveyouu kawan :)

Older Post | Newer Post
Owner
Hye peeps ! I am cutiess . hahaha perasan sekejap :) I live in a rock town under the sky and my best friend is a MONEYSS :D

Navigations Here

About
Links
Entries

Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : OyienStieylla
Background by : FPA