//MACAROONS
lumrah hidup :(
Wednesday 20 June 2012 | Wednesday, June 20, 2012 | 0 comments
hi , err cmne nak mula nih eyh . hm cam sedeh pun ade cite aku kali nih , ntah lah aku pun tak tahu ap yang aku nak cakap , dan aku tak tahu sama ada korang paham ke tak . dalam hidup nih kalau ade banyak orang sayangkan kita mmg seronok , tapi pernah tak kita terfikir mana satu jodoh kita , diantara mereka yang sayangkan kita tuh ? hm ketepikanlah pasal tuh , sebab aku pun tak paham ape aku cakap , hahah . gelokk sekejap . yela aku sedar diri nnih , burukk , kan AWOK GEMOKK , bak kata mimi , hahha . best ayat tuh . kadang2 apa yang aku suka mesti tak dapat sedeh , kenapa eyh ? tuhan nak bagi aku yang lagi baik ke dari yang aku suka sekarang nih ? tunggu jelahh . okay pasal si dia nih , aku mungkin tersuka kat kau , tapi kau kene paham aku bukan nak mengharap kat kau pun , kau jangan nak amik siyes sangatkan . hm aku tahu aku bukan pilihan kau , tapi ape salahnya kau layan aku denga baik , aku nih perempuan yang lemah , walaupun kau melihat aku dengan keganasan yang melampau , hahah . tolong jangan pandang aku sebelah mata okay , aku sedeh pedeh . sorry lah kalau kau nih merimaskan kau kan , tapi kau kene tahu aku bukan nak perhatian dari engkau , cuma nka perhatian dari seorang kawan . aku tahu skunk kau mesti rasa lain kan sebab perangai kau pelik , kan kau dah cakap aku tersuka je kat engkau , tapi tak bermaksud aku nak engkau ! yang penting aku hargai perkenalan kita , even kau moodyy , wekkk mencii kau sekejap .
tersenyum selagi mampu

Older Post | Newer Post
Owner
Hye peeps ! I am cutiess . hahaha perasan sekejap :) I live in a rock town under the sky and my best friend is a MONEYSS :D

Navigations Here

About
Links
Entries

Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : OyienStieylla
Background by : FPA