//MACAROONS
mira mira mira
Monday 13 August 2012 | Monday, August 13, 2012 | 0 comments
assalamualaikum , hyee , dah lame tak update blog kan ?
hmm bzzz , tp tak tahu lahh ape yang bzz , hahaha . nak kate belajoo idokk jugokk , ish2 . now tinggal 5hari lagi jeh nak rayaa , yeayyy :D sekolah pun nak start cuti , best2 . last2 nih cikgu mintak tolong jage kedai , almaklum lahh nak raya , mestilahh kene tingkatkan salee . heeee . lagi satu boleh gak kau dapat duit raya , hmm cozz baju raya pun baru satuuu jehh , hmm taip punya taip baru teringat nak cakap pasaall ayah kawan aku baru meninggal , sedehh kan ? mcm tak percaayaa jeh , yelahh ajal maut dtangan tuhan . seminggu nak raya tuhh , aku tak dapat bayangkan kalau bende nih jadi kat aku , sabar ehh fairuzz cintaaa <3 ini adalah takdirnya . hmm thenn pas raya triall , ape kau nak jawab nih ? arggghhhh :3 sumpahhh pening , tapii macam mana masa depan aku nanti ? diploma dah tak layan ahh , ijazah pun dah ktinggalann , haihhh . dunia duniaa . sabar jelahhh . hmm pape punn aku harapp ALLAH sentiasa mendengar doa2 aku , AMIN . lepas je trial ade sebulan je lagi nak stpm BETOLL , HAIHH . pas tuhh berehat lahh aku selama 9bulann , masa tuh baru lahh nak cari keje , kumpulkan ape yang nakk , tapiii , itu cite lepas exam , sekarang nih trial pun belomm lagii , haihh . APE NAK JADIII ! mira mira mira =='

Older Post | Newer Post
Owner
Hye peeps ! I am cutiess . hahaha perasan sekejap :) I live in a rock town under the sky and my best friend is a MONEYSS :D

Navigations Here

About
Links
Entries

Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : OyienStieylla
Background by : FPA