//MACAROONS
demam STPM weh :3
Saturday 10 November 2012 | Saturday, November 10, 2012 | 0 comments
hi awok semua , cee sape jelah yang ade bace blog aku nih selain aku , ahhh lantak lahh kan .
hmmm STPM nak mula minggu sepan , tapi aku ntah lahh kan . haih . doakanlah aku kuat ingatan terhadap pelajaran . semoga ALLAH membantu aku amin :)
: ketika zaman sekolah , kita gembira , selalu bebas dan kurang fikirkan tanggungjawab . lepas habis sekolah semuanya berubah , kita mula cari kerja , cari kehidupan masing masing , dengan hal masing masing . hidup setiap hari sentiasa berulang , berulang dan terus berulang . sungguh membosankan . malah , cuti pun hanya beberapa hari , tak lama , tak macam cuti sekolah . percaya lah akan tiba hari
nya dimana satu impian akan menjadi kenyataan . hidup ini banyak betul pengalaman dia . setiap orang ada langkah masing masing . hari hari yang berlalu akan kekal sebagai memori . dengan memori ini , kita akan belajar menghargai apa yang telah kita miliki untuk kita terus dewasa , kita warnai langit dengan tangan kita sendiri . selagi jantung ini terus berdegup , mimpi , persahabatan , keberanian , segala galanya , akan terus diabadikan dalam jiwa ini selamanya :)




Older Post | Newer Post
Owner
Hye peeps ! I am cutiess . hahaha perasan sekejap :) I live in a rock town under the sky and my best friend is a MONEYSS :D

Navigations Here

About
Links
Entries

Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : OyienStieylla
Background by : FPA